Sunday, July 5, 2009

★★★★★★★

Does he treat you like you want?
Does he ask to take your hand?
Does he believe in dreams we talked about? ♫♪


Ja, jag har Anberlin-party här jag :) Sen har jag lärt mig att naglar kan bli missfärgade av för mycket nagellack! Men det gör inget, jag kan inte sluta ha nagellack bara sådär! ♥ Man känner sig ju typ naken utan det! På tal om naglar så läste jag att om man fixar naglarna på en nail salon i Shibuya (enligt hur man själv önskar och inte någon av naglarna från en meny), då kostar det ungefär 900-1000kr :) Häääärligt! Snacka om att jag kommer att bli pank i alla fall... Kommer att shoppa upp alla mina sparpengar! I'm a shopaholic :(

Sen har jag tänkt på det där med att plugga utomlands... Om jag får åka till Tokyo i 3an, då kanske jag inte behöver plugga där sen? Jag menar, om jag åker dit på "semester", då lär jag ju shoppa upp typ alla mina pengar i alla fall (haha), så, ja... Dessutom skulle det säkert bli väldigt ensamt att bo där (men ändå är det så himla lockande!) Frågan är bara vad jag skulle göra här i Sverige om jag stannar. Jag vill verkligen inte bo här, jag trivs inte här. Ni vet den där känslan när man känner att "det här är inget för mig"; det är så jag känner. Jaja, det är trots allt ett helt år kvar, så vi får se hur det blir..! :)

Skrev förresten en 9 sidor lång berättelse (teckensnitt 11) på engelska igår! Aww, den blev sorglig :/ Men huvudtemat för den var hopp! Det är dock inte tänkt att någon annan än jag ska läsa den, höhö! Okej, nog med skitsnack! Nu ska jaaaag...... äta lakrits :) ~

No comments: