Wednesday, July 29, 2009

Bara en timme kvar!? :D

Tills hunden kommer alltså :) Idag var jag på stan med mamma för vi skulle fixa lite till mitt internetbankkonto! Sen passade jag på att tigga till mig en tröja när vi ändå var på stan! Det blev en skjortaktig tröja från Bik Bok med avtagbar luva! ^^ Väldigt praktiskt, den kan man ha som både tunika och klänning! Mhmhmhmh...

Jag och Eric har blivit Three Days Grace-fanatiker (liten överdrift, men men)! Har hittat minst fyra låtar jag älskar i alla fall, hihi :) Mobba inte att jag blir konstig på bild, de blir nog bättre i sin vanliga storlek vilket dom får om man trycker på dom (eller så är jag konstig hela tiden utan att jag vet om det).

Jag tvingade mamma att köpa en vit T-shirt till Eric också (så otroligt snäll jag ääääär!) Han är nämligen i behov av det efter att ha fått en skitsnygg cardigan förut! Ojoj, hoppas han utvecklar en het klädstil ;D haha
Okej, låter skumt när jag pratar om min lillebror, men såklart vill man att dom också ska klä sig fint! Där syftade jag inte på att jag gör det (fast jag trivs i min stil), utan pojkvänner, random killar, lillebrorsor, alla borde klä sig fint! Men sen finns det ju massor av stilar och olika personer passar i olika stilar. Men något som alla killar passar i, är en cardigan!

Jaja, nu ska jag dryga mig med Eric och invänta söta Speedo (låter hemskt! En söt speedo?? Aja XD)

No comments: