Friday, June 26, 2009

Vaaaarmt i veckan!


(snodde från Z-blogg, bara för hon inte har skickat än, hihi)

Jaja, absolut! 31 grader måndag-söndag och 32 grader på tisdag! Helt otroligt och lite föör varmt! Men men, igår hade jag trevligt i alla fall :D Träffade Zlata och Sara som var tvungen att bila hem till Umeå sen! Det kommer lite bilder senare, men så länge får ni nöja er med dessa:
Denna bild blev värsta sagolik! Eller ja, jag älskar hur solen får naturen att liksom lysa grön om sommarkvällarna. Sen var det en and mitt i allt :) Sara gjorde några misslyckade försök att prata med dom. Det gick som sagt inte så bra...

FÖR I HELVETE! Okej, det här är typ 4e försöket att lägga in en bild utan att internet stannar. Det har hänt något med datorn (hoppas det inte är något virus, men det borde det inte, vi har supersäker brandvägg). Ja, i vilket fall som helst så sitter jag nu och har GReeeeN-party! ~★ Jag måste ha det nu när det är sommar. De är somriga på något sätt och man blir glad :)

Nu måste jag börja träna katakana och kanji (vi ska egentligen inte kunna kanji, men det är ju alltid kul att imponera på Nozomi, hon som redan tycker att jag är så duktig, kan inte göra henne besviken!)... Jag vet inte varför, men det är bara hiragana som sitter och inte glöms bort! Det är möjligt att det beror på att jag missade några katakana-lektioner, men men :)

Nu borde ju Ayaka ha fått mitt brev, för ett tag sen kanske. Hoppas hon inte är så seg på att svara som jag var! Men jag vet inte när de har lov...? De börjar väl skolan i april (tror jag), så inte än antagligen... Anywayssssss, nu ska jag snart gå ut i denna varma sommardag och så blir det stan med Z och Lina ikväll! :)

No comments: