Monday, June 15, 2009

Stora framtidsplaner = drömmare


Så ligger det till och jag råkar vara nummer ett vad gäller den kategorin (ja i alla fall enligt mamma...). Jag ska, efter gymnasiet, dra iväg till Tokyo och bo där i ett år eller så! Ja, jag vet, jättedyrt och man måste ha deltidsjobb och plugga så man får studiebidrag osv... Men det är vad jag vill, så jag ska försöka uppfylla det! Sen när jag ändå är där kan jag ju dra till en Pet Shop och rädda en söt liten vit Pomeranian-valp som jag ska namnge Snövit (eller något liknande)! ♥ Då kan jag gå runt med min söta hundbäbis i en hundväska, medan jag shoppar i Shibuya!♥ ♥ ♥ haha

Ja, jag vet, låter inte så troligt, men ändå. Är det bättre om jag satsar på att bli städare på McDonald's eller något sånt istället? Nej, det tror jag inte att mamma skulle uppskatta. Och om andra har lyckats, varför skulle inte jag göra det? För jag är blyg? Äääääääääh, sånt kan man... träna bort... typ... kanske... Okej, men när man är utomlands får man faktiskt bättre självfötrtroende av någon anledning. Så det skulle jag klara! Hemlängtan däremot, det blir lite svårare. Fast alla flyttar ju hemifrån någon gång, då är det bara att vänja av sig att äta pappas goda mat och att slippa städa hela huset och tvätta kläder. Mhmhmh... jag njuter så länge jag kan!

Ojoj, nu är det på tre inlägg på en dag - och klockan är bara över två! Jag får skärpa mig och gå och göra något så jag slipper gå till datorn hela tiden. Kanske rita? Jag måste i vilket fall som helst äta något. Hoppas det finns brownietårta kvar! ♥

No comments: