Thursday, June 18, 2009

Rain, rain, go away...


Spana in mina extremt glassiga naglar, if you know what I'm sayin'...! ;) Jag tycker inte att jag får tillräckligt med credit för dom! Liksom, jag har gjort det själv, målat direkt på mina naglar; förstår ni hur svårt det är?! o_O Okej, det blir ju inte världens snyggaste, men ändå. I like it! :'D ♥



Detta är all nagellack som behövdes! Ja, just det. Jag var ju på stan igen i regnet, ihop med Eric. Vi köpte present till Tove som fyller 19 hela år idag! Grattis till henne. :) Imorgon tänker jag vara helt frisk, för då är det ju midsommar! Ååh, vad jag önskar jag var i Spanien då, helt otroligt mycket! :D Oh well... brasor på stranden kan man säkert ha någon annan stans också... tälta och spela gitarr, aaw... X) Nu har jag lust att se en film! Finns ingen bra dock... x_x Tove snackar om hur bra "Baksmällan" är, men hallå, amerikansk humor... < / 3 Nu menar jag inte att jag inte all amerikansk humor (älskar ju t.ex. Desperate housewives, South park, Family guy etc.), men den där väldigt omogna humorn bland vuxna, nej tack!!! >_>

Men jag kom på en sak... nästan alla tror att man klär upp sig för att vara "snygg" för killar, men wtf liksom :S Varför? De ska väl ändå acceptera en som man är?! Jag håller helt med gyarus i Tokyo; jag klär upp mig för min egen skull i första hand!
Nej, nu ska jag dricka något innan jag hostar ihjäl. Sen måste jag slå in presenterna innan Tove kommer hem!

No comments: