Tuesday, June 16, 2009

... och vi börjar morgonen med Anberlinparty!

Nu på morgonen sitter jag som sagt och lyssnar på Anberlin och lite börjar dagen med lite bloggande! Okej, egentligen inte. Jag vaknade kanske halv tio (och innan dess vid 8 och 6) och kunde bara inte somna om, hur trött jag än var. Det beror nog 100% på min förkylning. Hur fan lyckas man bli förkyld på sommarlovet?! Galet...

Ja, morgonen börjades egentligen med att fixa klart brevet till Ayaka! Nu ska jag bara skicka iväg det, så hon får det innan hon tror att jag har glömt henne... Jag hoppas inte att hon är lika seg på att svara som jag, haha. Jag bad henne nämligen att skicka en tidning~~ Wohooo, Tilde - utnyttjaren! Nejdå, vi brukar skicka saker till varandra ju och hon ska få önska typ vad hon vill som jag ska skicka till henne sen. Tihi, jag ääälskar att ha utländska brevvänner! ♥

Nu ska jag kolla om det absolut inte fungerar att beställa mina vackra saker från Forever21. Det måste ju gå, annars skulle de inte tjäna mycket pengar alls på att ha en internetaffär; den riktiga affären finns ju på massa ställen!

Igår satt jag och ritade hela dagen också (okej halva dagen ungefär). Det är det jag gör, it's my thing, typ, dåra...! Andra kanske älskar att fly verkligheten och komma in i sin egen lilla värld genom att läsa eller se en film, men jag ritar eller skriver. Det är bland det bästa jag vet, helt enkelt :)




Borde jag skicka en födelsedagspresent till Ayaka Y. (inte den Ayaka jag nyss fixat klart brev till)? Det är egentligen hennes tur att skicka brev, men hon har inte hört av sig på ganska länge... hmm svårt beslut...

No comments: