Monday, June 29, 2009

Nu har jag gett mig själv ett nytt smeknamn :)


Jag låg och tänkte igår, för jag kunde inte somna eftersom det var så varmt. Så började jag tänka på mitt namn och hur folk i andra länder uttalar det. Eftersom jag planerar att plugga i Tokyo efter gymnasiet och japaner inte är de bästa på att uttala mitt namn (jag vill helst inte heta "Chirude" eller "Thirude"), blandade jag ihop bokstäver från alla mina namn (okej, det var mest ett av mellannamnen och mitt efternamn) och kom fram till Riina! Woooosshhh det passar mig :)

Jag har förresten börjat älska att fixa "töntigt" flickiga frisyrer, som i dessa bilder! Jag posar med de nya linnena, of course :) Men varför har pappa inte gjort ice cream-soda än? Jag har inte ätit middag heller, bara för jag blev så mätt av glassen tidigare idag. Åååh, vad jag är onyttig! Men det gör inget om jag går upp något kilo i vikt, det försvinner ändå efter nån dag! tihi

No comments: