Friday, June 19, 2009

Morgonshopping! ♥

Ja, jag började min morgon med att beställa kläderna från Forever21! Jag blir så ibland bara, att jag måste köpa något när jag vaknar på morgonen. Det kan inte bli bra i framtiden alltså... Men nu är det beställt och enligt sidan ska jag få mina kläder om 5-10 arbetsdagar! Då blir det superparty vid det laget och jag hoppas att det är varmt och soligt så jag kan använda kläderna precis som jag vill! Jag älskar linnet jag beställde! Det är från Forever21s Shibyua Mon Amour-linje med lite oversized linnen/T-shirts med söta djurtryck! Sen längtar jag efter min plånbok också. Har ni nånsin sett något sötare?! En blommig plånbok, aaah I'm in heaven X)

Idag ska jag för övrigt träffa Z, som jag inte har sett på en hel vecka!! Dessa sommarlov känns nästan som om man är vuxen och inte har så mycket fritid (fast jag har supermycket fritid). Tänk att nästa sommarlov är det inte ett riktigt sommarlov längre och då håller jag förhoppningsvis på att packa till min Tokyoresa! Åh, vad jag längtar! :'D Anyways... Vet inte riktigt vad Z och jag ska göra, men jag ser fram emot det och jag hoppas att det inte kommer att regna. :)

Nu ska jag äta frukost (ja, när jag säger att jag började morgonen med shopping, så menar jag det verkligen. Vaknade precis). Sen måste jag fixa mig, vilket jag tycker om eftersom det inte är roligt att gå runt hemma och vara halvsjuk och helt ofixad! Jag tror nästan att min familj uppskattar att jag fixar mig också... haha

Nu har jag blivit galen och vill till huset i Norberg! :S Det är inte precis kul där, så jag vet inte varför jag vill dit...! Det vore däremot roligt om jag åkte med Zlata och Lina och vi hade hela gården för oss själva, höhö :) Jaja! Köket ropar!

2 comments:

DiPaolo- said...
This comment has been removed by the author.
DiPaolo- said...

jag ser att du verkligen ser fram emot resan till tokyo. Men äru säker att du kommer åka dit efter gymnasiet?
whooo....det kommer bli ganska dyrt där också:P

btw jag hade redan skrivit inlägg,men hade skrivit fel.så jag tog bort det första:P