Monday, June 22, 2009

Mei-chan no Shitsuji-marathon! ... nästan


Håller på att titta på J-dramat Mei-chan no Shitsuji med bl.a. Mizushima Hiro! Wiiiiiiiiiieeeeee! Han är sååååååå vacker i serien att jag näst intill sitter och dreglar framför datorn ♥ Blev tipsad av Ayaka faktiskt att se serien och eftersom Hiro är med så tänkte jag att den borde bli högt prioriterad i min "ska se"-lista. Måste titta på DROP sen också, där Hiro också är med! Iiiiih kan inte hjälpas, jag är en galen fangirl! X) Han är det vackraste jag vet! ♥♥♥♥

Ska börja på episod tre snart, fast jag har inte bestämt mig om jag orkar se mer... meeeen, jag har inget bättre för mig, så då fortsätter vi med deta Mei-chan no Shitsuji-party! (Det finns faktiskt fler "snygga" killar här än i HanaKimi som ska vara "hotties paradise" eller vad det nu står, bara så alla vet). Såå, nu ska jag sitta och glo på Hiro lite mer! :)

No comments: