Monday, June 29, 2009

渋谷 med mera


Tihi, jag har lärt mig skriva massa (typ 23st eller liknande) kanji nu på bara några dagar! Jag har ingen aning om varför, men mitt minne är dubbelt så bra nu jämfört med vad det brukar vara. Det är helt skumt... Idag så var jag i vilket fall som helst nere på stan :)

Mamma bjöd på glass (ja, jag var på stan med mina föräldrar, höhö. Det är superbra, då kan man tigga till sig saker!) Den var jäääättestor :S Det här är typ efter att jag ätit halva och lite hade smält... Mm dulce de leche-glass ♥

Detta köpte jag också!♥♥ Den dyraste av dom (den rosa snobben-tröjan) betalade mamma för mot att jag skulle jobba lite hemma. Det går man ju lätt med på! Jag vill ha nya lakan också, med blooooommor! Åh, jag längtar tills jag får mina Forever21-saker så jag kan beundra plånboken jag beställde! :)

Jag har tittat klart på Mendol (ikemen idol) och den var väl lite trevlig och rolig sådär :) Den får ungefär 5/5 poäng, men utan utropstecken! Detta sommarlov har jag sett kanske 3 episoder av Mei-chan no shitsuji, 2 avsnitt av LOVE GAME, 2 avsnitt av Ghost Friends, ett halvt avsnitt av Yukan Club (den var verkligen för tråkig för att jag skulle se klart), alla 11 episoder av LIFE ~★, filmen Suicide Circle (USCH! JÄTTEÄCKLIG! o_O), alla 12 avsnitt av Mendol, 3 avsnitt av Boku to kanojo no xxx-dramat och ungefär halva Koizora (den var en stoooor besvikelse! Trodde den skulle vara jättevacker, men den var bara konstig. Så besviken jag är, Haruma!). Så nu ska jag börja titta på Honey and Clover bland andra!


Nu har vi beställt kryssningen också! Och nu är jag jättetörstig... ska dricka Ice cream-soda ikväll! :D (Milkshake med coca cola i!) Huuuur gott som helst! Hmm, stan är elak. Allt snyggt finns bara i storlek 40 eller 42!! Jag som ville ha mina rutiga/randiga shorts < /3 :( Det är dessutom föööör varmt ute! Måste gå och dricka något så jag inte får värmeslag :) hihi

No comments: