Sunday, June 14, 2009

Lalala... ♥

Idag har jag haft sommarlov i hela två dagar! Dessvärre har jag haft feber och jätteont i halsen dessa dagar, så jag har knappt sovit och inte gjort något roligt alls. Har bott framför TV:n och dåliga program och skvallertidningar jag och Tove fick av min morbrors fru... Men egentligen så är det ju jättedåligt väder ändå, så sjukdomen hade bra timing typ liksom... Avslutningen blev ju inte heller som jag hade tänkt mig (gick gå runt hemma på studentmottagning med värsta huvudvärken) och kunde inte alls sova för att bli frisk dagen efter. :(
Men nu orkar jag inte vara sjuk längre, så jag ska trotsa febern och försöka gå på stan imorgon för att köpa nagellack och kanske ett rosa diadem om jag hittar (och om jag får pengar av pappa då...)! Möjligtvis ska jag leta skor också... Men jag tror inte att jag kommer att hitta något jag vill ha; är väldigt petig med vad som duger för mig och inte.


Nu vågar jag inte ta upp Lilly heller, för hon har precis ätit sina äckliga maskar (som egentligen är någon sorts larv som är typ det äckligaste som finns. Nästan lika illa som kackerlackor!!!)! Hemskt...

Jag skulle vilja göra en "pimp my cellphone" och ha ett glittersten-kistermärke med Charmmy Kitty på ovansidan, men sånt finns ju såklart inte i Sverige, så det blir inget av med det... Men! Jag blir helt rastlös och vill verkligen på stan!!! Tror dock inte att jag kommer att få mina pengar förrän sent imorgon. >_>

Okej men nu börjar det bli dags att sova, så jag blir helfrisk någon gång...

No comments: