Monday, June 22, 2009

... Sunshiiiiiiiiine ♫


Idag besökte jag vår nyrenoverade balkong! Den är lite läskig, för den är gjord av trä och jag får värsta höjdfobin när jag står vid räcket! Jag vet inte varför, det brukar inte bli så, men jag kanske har gått och blivit lite höjdrädd...? Här har vi den "fantastiska" utsikten över mitt härliga område! Hmm... har inte tänkt på hur många träd det finns här. :'D I vilket fall som helst, så har jag kollat upp språkresor idag, extra mycket liksom. CSN-studiebidrag och studielån och billiga bostäder på områden som ligger nära skolorna och såklart vilken skola man borde gå på...! Vi få se om den ens blir av, men jag ska ju försöka så gott jag kan. Jag vill inte stanna kvar här resten av mitt liv och life is what you make it, så...

Just nu upptäckte jag att en klocka här går två timmar fel! Det var ju lite fail. Sen hade jag sönder ett glas idag också, ojdå..! Fick dammsuga hela köket! Inte så kul :(

No comments: