Thursday, June 18, 2009

Still Hereeeee ♪

Wohoo! Nu har det slingats hår! Ser man någon skillnad? Det var bara tänkt att få bort lite av den "gula" nyansen i håret, så istället för guld blev det silver shine! Woooosshh! Jag tror att det blir bra när håret har torkat helt. Det var ju lite blött när jag tog bilden... höhö (det är alltså före och efter-bilder, efter till vänster)

Idag är det ju inget Criminal minds längre! Det är CSI Miami istället tror jag :( Han som spelar Horatio är nog en av de sämsta skådespelarna jag vet... men han är kul! :D Hmm, det är en mygga här inne, hemskt < / 3

Ja, jag tänkte ju visa lite never seen before lugg-bilder! Varför? Det vet jag inte... tänkte bara att det ser lite 80-tal ut, eller något. X) Jag är jäkligt tacksam mot den som uppfann plattången! Tänk att gå runt och ha lockig lugg hela dagarna liksom... Ser ut som ett troll :)



The red jumpsuit apparatus-party pågår!

No comments: