Monday, June 22, 2009

GReeeeN! ♥


Godmorgon! Min morgon började för nästan två timmar sedan! Under den tiden har jag hunnit äta frukost och måla naglarna. Ja, jag vet, jag gör det ofta, men det är som hår - det uttrycker personlighet! Mhm, jag och Zlata kom fram till att hår visar väldigt bra vad för slags person man är! Det är faktiskt sant, tycker jag. Men naglar gör det också för mig~~

Okej, igår var jag och familjen i Uppsala! Vi tänkte se lite hur Tove kommer att bo när hon flyttar dit, typ...! :) Men det var väl trevligt, såg världens sötaste burkar på en affär. Eller ja, "burkar" kanske är fel ord... men de var av porslin och formade som cupcakes! SUPERSÖTA! :D


Nu kom jag på hur otroligt söt min Winamp-player är! Den är rosa med Cinnamoroll! :D Aww, måste börja lyssna med den istället! Hmm... det är något seriöst fel på bilddagboken. Den hatar jag för tillfället! Och varför skickar inte Forever21 mail om att de har skeppat iväg mina kläder?! Fett sega dom är! :( Taskigt...!

Under det här sommarlovet har jag ätit mer godis än jag gjort på hela året innan lovet började! Det är helt sjukt (okej fast sååå mycket har jag inte ätit)! Men ändå, jag som inte ens åt godis förut, nu har jag fastnat för det igen. Nej, nu blir det skärpning, ska aldrig mer köpa godis (utom choklad ♥), jag lovar! Nu vill jag åka på den där semestern som blev flyttad lite. Jag vill bort och se något nytt! Men det ska bli väldigt varmt i veckan! 27grader på torsdag här! Ojojoj! Härligt!

Bara för det ska jag ut och lata i solen!

No comments: