Tuesday, June 30, 2009

En plats i skuggan utan insekter...


... Det var vad jag och David letade efter när vi var ute, eftersom det är asvarmt och vi blev "attackerade" av myror/spindlar/något äckligt djur. Det slutade med att vi hamnade på en bänk på Blåsboskolan, vilket var samma ställe som vi för ungefär fyra-fem år sedan(...?) hängde på! Aww värsta länge sen :) Det är fortfarande varmt dock...

Jag tycker att mina kläder ska komma nu! Det stod 5-10 arbetsdagar och det har gått ungefär 7 nu, så de borde ju komma när som helst! De borde skynda sig lite mer :( Idag blev jag insperarad efter att ha läst sju Ranzuki-tidningar, så jag fixade naglarna!~★

Hmmm... min snedlugg har börjat komma tillbaka! Jag som vill ha en sån där perfekt hellugg jag hade på en gammal bild... elakt :/ Men nu är jag huuuuuuungrig! Tydligen luddig också, av en tröja (jag hängde tvätt - omg!).

No comments: