Monday, June 15, 2009

Efter sjukdom kommer shoppingberoende...

Jag har suttit hemma i några dagar nu och jag oooorkar inte mer! Jag vill bara ut och... shoppa! (Helst resa då, men det kan man inte bara göra sådär). Och jäkla mamma som bara stack på kryssning sådär utan att ge mig mina pengar! Jag som har hittat en jacka (jaja, när sommaren kommer är det vårjackshopping som gäller!) som jag vill ha! Måste dock tänka på saken, fast den är ju så mycket nedsatt... ♥



För er som undrar, så är det den röda jackan som jag har kärat ner mig i. Den är inte en ny kärlek det, för jag såg det för ganska länge sen och blev kär vid första ögonkastet! Men som sagt; jag ska tänka på saken.

Egentligen letar jag en kofta, en väska, diadem och skor! Men ja... vi får se *tillfällig shopaholic* :'D

No comments: