Monday, June 15, 2009

ASOS > Forever21!!!!!!!


För en stund sedan satt jag och var jätteglad att jag äntligen hade hittat kläder (billiga faktiskt) som jag har letat efter länge! Men sen när man skulle skriva in adress, så visade det sig att man bara fick skriva med engelska bokstäver...? Hallå, jag tryckte ju på att jag bor i Sverige, i Sverige använder vi å, ä & ö!! Ska jag inte kunna beställa bara för att det, i min adress råkar ingå en av dessa bokstäver? Fett sääääääämst! Stackars mig. :( Får helt enkelt gå en runda på stan och leta kläder istället. Annars blir det väl Asos som gäller ändå. De förstår i alla fall dessa "icke engelska" bokstäver!!

För övrigt är jag på dåligt humör för jag inte vill sitta inne hela dagarna. Måste se till att bli helfrisk så jag kan göra något... men vad kan man göra i detta väder?! Det regnar ju varje dag! Nu får jag sitta här och deppa med det franska (underbara ♥ ) bandet Kyo! Sen ska jag försöka att plugga in några kanji, så jag kan styla för Nozomi sen efter sommarlovet! :)

Räknade ut att jag får 560kr i betygspengar i alla fall! Fast måste dock köpa en present till Tove (syster alltså) som fyller 19år snart! Annars kan jag shoppa loss för resten och för pengarna jag får av mamma och pappa i slutet av månaden. - Ja, jag får studiebidrag trots att det är sommarlov, höhö ;)

No comments: